https://www.mijnvakbond.nl/Wijziging-dienstverlening-CNV-Publieke-Zaak


Wijziging dienstverlening CNV Publieke Zaak












  • Wijziging dienstverlening CNV Publieke Zaak  

Wijziging dienstverlening CNV Publieke Zaak

Laatst bekeken

09-03-2011 07:28 | Bijgewerkt: 09-03-2011 11:01

Wijziging dienstverlening CNV Publieke Zaak

CNV Info neemt spreekuur regiokantoren voor half jaar over

Wijziging dienstverlening CNV Publieke Zaak

Vanaf maandag 14 maart 2011 beantwoordt CNV Info vragen van leden over lidmaatschap of over zaken die betrekking hebben op werk of inkomen. Hiermee komt het telefonisch spreekuur op de vijf huidige regiokantoren te vervallen.

Dit is voor de duur van een half jaar. Na deze periode werken wij vanuit de vestigingen Den Haag, Apeldoorn en Eindhoven. De regiokantoren Assen, Hilversum en Rotterdam worden later dit jaar gesloten.

Telefonisch en per mail
Leden kunnen CNV Info op de volgende manieren benaderen:
Telefonisch op telefoonnummer:
030-7511048 (van 8.00 uur tot 18.00 uur).
Per e-mail: cnvinfo@cnv.nl

Voor alle andere vragen (bijvoorbeeld op collectief vlak, inclusief medezeggenschap) blijft het regiokantoor aanspreekpunt. Dit geldt ook voor leden die reeds een kwestie in behandeling hebben bij een van onze juridisch medewerkers of regiojurist.

Interessant artikel? Abonneer je je dan nu op onze gratis e-mailnieuwsbrieven.

 

Afzender: ramona brantenaar
Datum: 4-3-2015 18:47
graag wil ik me lidmaatschap opzeggen per direct. hoe gaat dat bij jullie in zijn werk moet dat digitaal of per brief
Afzender: J.A,Louwerse
Datum: 9-2-2015 16:55
Inm september 20`14 was ik 70 jaren lid van het CNV, Vroeger werd aaan een dergelijk juileum nog aandacht besteed 70 jaren lid van de vakbond (Ik zelf heb een groep Werkende Jeugd geleid en ben ik ook nog een aantal jaren kaderlid geweest (bij CFO) Graag uw reactie.Sinds 1954 ben ik lid van de bond.Ik zou het op prijs stellen wanneer de traditiwe weer wordt ingevoerd. 1954 ben ik lid van de vakbond
Afzender: DvDuijn
Datum: 28-10-2013 11:02
Bij deze wil ik mijn lidmaatschap opzeggen wegens afkeuring mijn nummer is 232033 6 DvanDuijn nassaudreef 100. 2224ap
Afzender: Mevr.D.C. Kerkman
Datum: 27-6-2011 3:47
Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen, daar ik al sinds 1996 WAoér?IP er ben.Ik vind het te duur worden(het lidmaatschap) BVD
Afzender: n. Hoenselaars
Datum: 24-6-2011 15:06
Geachte heer/ mevrouw, *Ik werk bij de thuiszorg en heb een contract voor 20 uur, nu werkt ik 2 ochtenden en 2 avonden waarbij ik op gemiddeld 22 uur per week uit kom, is mijn werkgever verplicht om mij een dagdeel vrij te geven? *Ik werk dus 4 dagdelen per week maar tijdens de vakantieperiode is dit beduidend meer 8 dagdelen, mogen ze dat zomaar doen om het rooster dicht te krijgen? en als ik het niet geregeld krijg met de oppas? *Verder is mij medegedeeld dat extra uren worden uitbetaald, maar ik wil graag tijd voor tijd, hoe sterk sta ik? Ik kies voor een contract van 20 uur en niet voor meer. Met vriendelijke groet, Nanon Hoenselaars
Afzender: C. Verbeek
Datum: 16-6-2011 21:14
Het zou mijns inziens handig zijn een contactpersoon per regio in te stellen. Het schept een band door steeds door dezelfde persoon geholpen c.q. verder geholpen te worden, temeer daar het persoonlijk contact steeds minder wordt.
Afzender: Bart Scholten
Datum: 16-5-2011 11:07
PLB uren: Ambulancezorg Ik ben voor 1959 geboren en krijg 55 PLB uren per jaar, kan ik overuren laten bijschrijven aan het PLB tegoed? Als oudere medewerker kun je slechts een paar jaren opbouwen, is er een overgangsregeling?
Afzender: W.M.M. Wijns
Datum: 7-4-2011 23:07
Graag in de introductie zin duidelijk en direct aangeven dat "CNV Info"' een digitale beantwoording per e-mail betreft.
Afzender: Henk Heeringa
Datum: 4-4-2011 11:07
wordt afstand tussen leden en bond niet te groot? voor persoonlijk kontact wel erg grote aftanden, even binnen lopen is er dan voor heel veel mensen niet meer bij!!
Afzender: Herm Droog
Datum: 4-4-2011 10:45
Wellicht is de rol en inhoud van de adviseurs functie zodanig uit te breiden dat deze de verbindingsfunctie met de leden ter plaatse intensiever kan invullen. Mensen voelen zich dan minder afstandelijk behandeld in dit digitale tijdperk.
Afzender: P.A van der Stam
Datum: 11-3-2011 0:00
Veel zaken kun je wel digitaal regelen merk ik, maar in geval persoonlijk contact gewenst is moeten er flinke afstanden worden afgelegd. Waarom deze geografische indeling, lijkt niet zo logisch voor de bewoners van de bovenkant van Nederland?
Afzender: W.de Vries
Datum: 10-3-2011 8:09
Krijg ik dan nu met 2 kantoren te maken? Den Haag voor vakbondsconsulentenzaken (en zo ja: wie wordt dan mijn contactpersoon) en Hilversum voor OR zaken. Hoe blijft de service / bereikbaarheid (op grotere afstand)?
Afzender: C. L. Manni
Datum: 9-3-2011 12:28
Heel jammer dat een betrokken vakbond, zo weer verder afstand neemt van de leden. Het contact wordt zo erg miniem en afstandelijker
Afzender: K. Striekwold
Datum: 9-3-2011 8:17
Jammer dat, met de sluiting van de genoemde regiokantoren, de (persoonlijke) afstand tussen bond en leden weer groter wordt. In een aantal gevallen is dit persoonlijke contact erg belangrijk. Ik heb dit in het verleden zelf mogen ervaren.
U heeft geen toestemming om hier een reactie te plaatsen.

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Cookies van derden
Op diverse pagina's maken we gebruik van Twitter, YouTube, Facebook en andere sociale media. Bijvoorbeeld door een video van YouTube te tonen die u direct kunt afspelen. Of door tweets over een bepaald onderwerp te groeperen zodat u snel op de hoogte bent.
Meer weten...